bjornvika-2014.reismee.nl

Eerste terugreisdag

Gisteren klaarde het pas laat op, en de 2 boten die we hadden hebben we niet gebruikt. We zijn 's middags forel wezen vissen in een meer in de buurt. De vangst was zeeforellen en geen bruine forel zoals we hadden gedacht, (ik word niet gesponsord door de Dierenambulance van Gouda, het eten van "dier", wordt nl. door sommige medewerkers (m/v) niet zo op prijs gesteld). Vanochtend waren de eerste mannen om half zes op, daarna was het inladen geblazen. We vertrokken om 09:30 uur tot zo ver op dit moment, wachtende voor de pont bij Vennesund.

UPDATE 20:00 uur: We zijn gearriveerd in Koppang, de reis verliep voorspoedig, hier en daar is nog sneeuw te zien op de toppen van de bergen,

De visboxen van mindere kwaliteit zijn weer in de vriezer geplaatst, zodat ze weer koud genoeg voor de verdere terugreis zijn. We gaan aan de witte bonen in tomatensaus met worsten van de slager van Zeepier eten,....tussen 2 haakjes, de 4 snurkende heren slapen in 1 4-persoons kamer. Ik hoop dat de planken het houden de komende nacht.