bjornvika-2014.reismee.nl

Tweede - en derde terugreisdag en afsluiting

De nacht in Koppang verliep nog redelijk acceptabel, wellicht wen je aan gesnurk in de naastgelegen kamer. In iedergeval is het nieuwe anti-snurkmiddel van Zeepier niet zo effectief meer (hij krijgt er meer lucht door maar snurkt daardoor wellicht nog harder van).

's Ochtends de kar weer gelanden, de traditionele koffie-sessie in Elverum, en op naar Oslo waar de Color Line op ons wacht. Inscheping verliep gladjes, de kar hoefde niet open. Even onthouden waar je auto staat (....hè heren) en op naar de hutten die trouwens door Cordes Travel kostenloos werden geupgrade van binnen hutten naar buiten hutten (top hoor!).
"s Avonds van het grote buffet genoten en daarna op naar het Country Show programma van de entertainment. We arriveerden bij Zeepier om 18:00 uur, en na afleveren van George en WIllem was ik ook weer om 21:00 thuis.

De visvakantie van 2014, zit er al weer op, bloggen was lastiger door ontbreken van wifi, maar desalniettemin hebben we genoten van jullie reacties en aanmoedingen. Wellicht tot de volgende keer.

Groeten van Rene, Willem, George en Zeepier en Co